OTRS

OTRS to pakiet oprogramowania typu Help Desk, służący do obsługi zgłoszeń w przedsiębiorstwie lub organizacji.

Sprawdzone i dojrzałe rozwiązanie

  • Oprogramowanie OTRS jest obecne na rynku od 2001 roku
  • O jego popularności świadczy ponad 150 tys. instalacji na świecie (dane z 2014 r.)
  • Wykorzystywane przez koncerny o globalnym zasięgu, takie jak IBM, Lufthansa, czy Philips

Oszczędność kosztów

  • OTRS jest rozwijany w modelu open source i rozpowszechniany bez opłat licencyjnych
  • Współpracuje z darmowymi systemami operacyjnymi (jak Linux lub FreeBSD) oraz bazami danych (m.in. MySQL i PostgreSQL)

Dostępność i prostota korzystania

  • Wszystkie funkcje systemu OTRS dostępne są przez przeglądarkę internetową
  • Udostępniany jest interfejs dla administratorów systemu, agentów obsługujących zgłoszenia, oraz dla użytkowników klientów końcowych
  • Z systemu można korzystać także na urządzeniach mobilnych

Skalowalność i duże możliwości konfiguracji

  • OTRS sprawdza się zarówno w małych firmach, jak i w dużych przedsiębiorstwach, przetwarzających setki tysięcy zgłoszeń dziennie
  • Wiele czynności związanych z obsługą zgłoszeń można w prosty sposób zautomatyzować
  • Zaawansowane mechanizmy konfiguracji systemu (blisko 1500 parametrów konfiguracyjnych) pozwalają na dostosowanie działania do specyficznych wymagań przedsiębiorstwa
  • Możliwa jest integracja z innymi aplikacjami będącymi w użyciu, w tym z usługami katalogowymi LDAP (jak Active Directory czy OpenLDAP)
  • Dostępna jest szeroka gama rozszerzeń, rozbudowujących możliwości systemu

Zostanie dla Państwa przygotowana dedykowana wersja demonstracyjna systemu OTRS - prosimy o podanie poniżej adresu e-mail, na który prześlemy dane dostępowe oraz instrukcję korzystania z wersji demonstracyjnej.


Adres e-mail zostanie wykorzystany jedynie w celu przesłania Państwu informacji dotyczących wersji demonstracyjnej systemu OTRS.
Wyślij