Oferta

Oferujemy kompleksowe wdrożenia i utrzymanie systemów help desk, systemów IT service management (ITSM), oraz rozwiązań computer-telephony integration (CTI), opartych na oprogramowaniu OTRS.

W ramach tych usług zapewniamy:

  • Analizę wymagań i potrzeb klienta
  • Przygotowanie środowiska wdrożeniowego
  • Integrację systemu z innymi rozwiązaniami wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie
  • Migrację danych z innych systemów
  • Przeprowadzanie testów pod kątem poprawnego działania, wydajności i bezpieczeństwa
  • Szkolenie użytkowników i administratorów nowo wdrożonego system

Wszystkie usługi świadczymy z nastawieniem na osiągnięcie efektu jak najbardziej dopasowanego do potrzeb Klienta:

  • Rozbudowujemy systemy o dodatkowe moduły, by zapewnić potrzebne funkcje, których nie oferuje podstawowa wersja
  • Dbamy o bezproblemową pracę naszych rozwiązań z innymi systemami używanymi w przedsiębiorstwie
  • Wprowadzamy modyfikacje i ułatwienia w interfejsie użytkownika
  • Modyfikujemy podstawowe mechanizmy systemów, jeśli jest to konieczne dla osiągnięcia zgodności z procesami stosowanymi w firmie

Systemy help desk

Wdrażamy systemy help desk zarówno do obsługi zgłoszeń wewnątrz firmy, jak i dla klientów zewnętrznych, umożliwiające wydajną i wygodną pracę. Nasze systemy cechuje m.in.:

  • Efektywna obsługa zgłoszeń z wielu kanałów
  • Automatyzacja powtarzających się czynności
  • Uporządkowanie działań przez zastosowanie procesów
  • Elastyczność konfiguracji
  • Duże możliwości integracji z innym oprogramowaniem

Czytaj więcej

Narzędzia IT service management (ITSM)

Wprowadzamy narzędzia i procedury umożliwiające efektywne zarządzanie infrastrukturą i usługami IT, przekładając się na sprawniejsze funkcjonowanie całej firmy.

  • Ewidencjonowanie sprzętu i oprogramowania
  • Integracja z systemami monitorującymi działanie urządzeń i usług
  • Usystematyzowane zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie usługami IT w zgodzie z zaleceniami ITIL

Czytaj więcej

Rozwiązania Computer-Telephony Integration (CTI)

Projektujemy i wprowadzamy rozwiązania CTI, które wspomagają obsługę połączeń telefonicznych i przyczyniają się do wzrostu jakości obsługi klientów preferujących tę formę kontaktu.

  • Automatyczna identyfikacja klientów kontaktujących się telefonicznie
  • Kompleksowe rejestrowanie danych o połączeniach
  • Interaktywna obsługa dzwoniącego przez zastosowanie IVR

Czytaj więcej

Szkolenia

Organizujemy szkolenia dla użytkowników systemu OTRS, zarówno jako część procesu wdrożenia systemu w przedsiębiorstwie, jak i w postaci oddzielnych zajęć.

Oferujemy szkolenia dla różnych grup użytkowników, w zależności od sposobu korzystania z systemu:

  • Użytkowników końcowych systemu
  • Agentów obsługujących zgłoszenia
  • Administratorów systemu

Zapewniamy materiały szkoleniowe i przygotowujemy testowe instalacje systemu do wykorzystania w trakcie zajęć.

Inne usługi consultingowe

  • Udzielamy porad i pomocy w zakresie wdrażania i obsługi systemu OTRS
  • Wykonujemy aktualizacje i wprowadzamy zmiany w konfiguracji istniejących instalacji systemu
  • Przeprowadzamy testy istniejących instalacji pod kątem poprawnego działania, wydajności i bezpieczeństwa
  • Organizujemy prezentacje przedstawiające możliwości systemu OTRS