Rozmowa telefoniczna to najpopularniejszy środek kontaktu z działem help desk.
Zadbaj o satysfakcję klientów swojej firmy zapewniając sprawną obsługę połączeń telefonicznych.
Oferujemy kompleksowe rozwiązania CTI (Computer-Telephony Integration) dla działów help desk i support, dostosowane do potrzeb Państwa firmy.

Oto niektóre z możliwości wdrażanych przez nas rozwiązań:

Automatyczna identyfikacja klienta

  • System automatycznie rozpoznaje klienta na podstawie numeru telefonu
  • Pracownik działu help desk dostaje na ekranie dane dzwoniącego klienta i historię jego zgłoszeń

Rejestrowanie danych o połączeniach

  • Każdy kontakt telefoniczny jest odnotowywany w systemie, wraz z godziną i czasem trwania rozmowy
  • Możliwe jest zachowanie nagrania z rozmowy, przypisanego do zgłoszenia

Interaktywna obsługa dzwoniącego

  • System odbiera połączenie i za pomocą komunikatów głosowych prowadzi klienta przez dostępne opcje, wybierane z klawiatury telefonu
  • Możliwe jest też automatyczne przyjmowanie dodatkowych danych wprowadzanych przez klienta, np. numeru umowy
  • Nasza oferta obejmuje też opracowanie treści komunikatów i przygotowanie dla Państwa gotowych nagrań

Technologie

  • Rozwiązania CTI tworzymy przede wszystkim w oparciu o system OTRS, ale wprowadzamy też integracje z innymi aplikacjami, takimi jak Mantis czy JIRA
  • Wdrażamy rozwiązania takie jak Asterisk, Elastix, FreePBX