Sprawny dział help desk wspiera wydajne działanie całej firmy, często jest też wizytówką przed klientami.
Zadbaj o efektywną i komfortową pracę działu help desk przy użyciu sprawdzonych procesów i narzędzi.
Wdrażamy systemy help desk dostosowane do specyficznych potrzeb i wymagań firmy.

Oto niektóre z możliwości wdrażanych przez nas rozwiązań:

Sprawdzone i wygodne oprogramowanie

  • Rozwiązania help desk są oparte o oprogramowanie OTRS, obecne na rynku od 2001 roku i cieszące się zaufaniem przedsiębiorstw z różnych branż i różnej skali
  • System jest obsługiwany przez przeglądarkę internetową, a jego interfejs jest zbudowany w sposób umożliwiający wygodną i efektywną pracę

Obsługa wielu kanałów zgłoszeń

  • Zgłoszenia obsługiwane w systemie mogą pochodzić z wielu różnych źródeł, takich jak e-mail, telefon, czat lub formularze internetowe
  • Możliwe jest automatyczne przyjmowanie zgłoszeń z systemów monitorowania i innych aplikacji używanych w firmie

Automatyzacja powtarzających się czynności

  • Zaawansowane funkcje automatyzacji w obsłudze zgłoszeń pozwalają oszczędzić czas i uniknąć błędów
  • System umożliwia modelowanie i obsługę procesów biznesowych, usprawniając i systematyzując codzienną pracę firmy

Szerokie możliwości konfiguracji i integracji

  • Elastyczna konfiguracja rozwiązań pozwala dostosować je do specyficznych potrzeb i preferencji firmy
  • Dostępne są zaawansowane mechanizmy integracji i wymiany danych z innymi aplikacjami i systemami

Technologie

  • Wdrożenia rozwiązań help desk wykonujemy w oparciu o system OTRS na serwerach Linux (RedHat, CentOS, Debian, Ubuntu), z użyciem baz danych MySQL, PostgreSQL lub Oracle
  • Przeprowadzamy wdrożenia zarówno na serwerach w infrastrukturze klienta, jak i na maszynach zapewnionych przez nas, lub na serwerach w chmurze
  • Integrujemy budowane systemy z innymi aplikacjami do obsługi zgłoszeń i zarządzania usługami IT, takimi jak HP Service Manager, JIRA, Mantis
  • Konfigurujemy rozwiazania help desk do automatycznego przyjmowania zgłoszeń z systemów monitorowania (np. Nagios) i skanowania bezpieczeństwa (np. Nessus)