Sprawdzony Wszechstronny Bezpieczny

Nowe wydanie jednego z najpopularniejszych systemów help desk

OTRS 6

Twoja firma już korzysta z systemu OTRS?

Sprawdź, co możesz zyskać, aktualizując system do wersji OTRS 6.

Sprawniejsza obsługa zgłoszeń

  • Nowy interfejs zarządzania zgłoszeniem
  • Więcej opcji wyszukiwania zgłoszeń
  • Możliwość zapisywania wersji roboczych

Ulepszone zarządzanie klientami

  • Nowa książka adresowa
  • Możliwość wprowadzania dodatkowych danych o klientach

Większa wydajność

  • Wydajniejsze działanie przy dużej liczbie agentów i grup
  • Szybsze przetwarzanie e-mail

Więcej możliwości integracji

  • Bardziej rozbudowany interfejs web service
  • Dodatkowe funkcje przetwarzania e-maili

Chcesz zacząć używać systemu OTRS w firmie?

Przekonaj się, jak sprawnie może pracować Twój dział help desk – dzięki
nowoczesnemu systemowi OTRS.

Uporządkowana obsługa zgłoszeń

Zgłoszenia mogą być przyjmowane przez różne kanały, takie jak e-mail, telefon, czy strona WWW. Podstawowe funkcje, takie jak podział zgłoszeń na kolejki lub nadawanie priorytetów, pozwalają obsługiwać zgłoszenia w sposób usystematyzowany i efektywny.

Automatyzacja pracy

Wiele z rutynowych czynności wykonywanych przez pracowników help desku może zostać łatwo zautomatyzowanych, oszczędzając czas pracy.

Elastyczność

Zarówno działanie systemu, jak i jego wygląd mogą być dostosowane do specyficznych potrzeb firmy. Służy temu między innymi wbudowany mechanizm szablonów oraz interfejs konfiguracji systemu, udostępniający kilkaset opcji konfiguracyjnych.

Dokładne statystyki i raporty

Wbudowany system statystyk i raportowania pozwala na tworzenie zestawień i wykresów, w oparciu o dowolnie zdefiniowane zestawy danych.

Duże możliwości rozbudowy

Dostępne są dziesiątki pakietów rozszerzeń, wprowadzających w systemie dodatkowe funkcje, takie jak baza wiedzy, ankiety zadowolenia klientów, czy kalendarz spotkań.

Oszczędność kosztów

OTRS jest rozpowszechniany bez opłat licencyjnych i współpracuje z darmowymi systemami operacyjnymi i bazami danych. Wdrożenie systemu w firmie można przeprowadzić znacznie mniejszym kosztem, niż w przypadku większości konkurencyjnych rozwiązań.


Prosimy o podanie poniżej adresu e-mail lub numeru telefonu.
Skontaktuje się z Państwem nasz konsultant, aby porozmawiać o możliwościach
wdrożenia systemu OTRS.











Podane informacje zostaną wykorzystane jedynie w celu
kontaktu z Państwem w sprawie wdrożenia systemu OTRS.




Prosimy o podanie poniżej adresu e-mail lub numeru telefonu.
Skontaktuje się z Państwem nasz konsultant, aby porozmawiać o możliwościach
wdrożenia systemu OTRS.











Podane informacje zostaną wykorzystane jedynie w celu
kontaktu z Państwem w sprawie wdrożenia systemu OTRS.