Praca

Pracujemy od dłuższego czasu nad rozszerzeniem naszej oferty, opracowujemy nowe usługi i produkty i chcielibyśmy z nimi trafić do nowych klientów. Z tego powodu potrzebujemy w naszym zespole Specjalisty ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Biznesowego.

Na czym będzie polegała praca Specjalisty?

  • Na pozyskiwaniu nowych klientów i partnerów biznesowych – chcemy nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i innymi firmami z branży, z którymi moglibyśmy rozpocząć współpracę,
  • Na odpowiadaniu na zapytania dotyczące naszej oferty i usług – wielu naszych klientów potrzebuje rozwiązań „szytych na miarę”, więc ważne jest rozpoznanie ich potrzeb i przedstawienie dostępnych możliwości (przy wsparciu osób technicznych z zespołu),
  • Na prowadzeniu komunikacji i negocjacji handlowych – tak by nawiązać współpracę na warunkach, które będą odpowiadać zarówno nowemu klientowi lub partnerowi, jak i nam,
  • Na przygotowywaniu prezentacji dla klientów – bo najłatwiej jest zainteresować klientów naszymi rozwiązaniami przez pokazanie ich w akcji (na miejscu lub zdalnie),
  • Na prowadzeniu analiz rynku pod kątem nowych możliwości biznesowych – aby stale rozwijać naszą ofertę i dostosowywać zakres usług do zmieniających się potrzeb,
  • Na dokumentowaniu i raportowaniu działań sprzedażowych – aby zawsze mieć pełen obraz sytuacji i możliwości wyciągania wniosków z wykonanych działań.

Na czym NIE BĘDZIE polegała praca?

  • Nie chodzi nam o zatrudnienie osoby do pracy „na słuchawce” jak w call center – choć w zakresie pracy będzie nawiązywanie kontaktu telefonicznego, to będziemy chcieli się kontaktować z wyselekcjonowanymi klientami i partnerami, stawiając na jakość, a nie na ilość,
  • Nie chcemy „wciskać” klientom naszych usług i produktów – chcemy, by nowy Specjalista budował trwałe relacje z klientami i partnerami rzeczywiście zainteresownymi współpracą i widzącymi w niej korzyści,
  • Nie będziemy mierzyć efektów pracy wyśrubowanymi KPI – mamy rozsądne oczekiwania, będziemy się nastawiać na rezultaty odpowiadające naszym możliwościom.

Jakiej osoby szukamy?

  • Doświadczonej – liczymy na kandydatów z wcześniejszym doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku,
  • Dobrze zorganizowanej – potrafiącej zaplanować swoje obowiązki i umiejącej sprawnie współpracować z innymi osobami z zespołu,
  • Łatwo przyswajającej wiedzę – by skutecznie przedstawiać naszą ofertę klientom, niezbędne będzie gruntowne poznanie zakresu naszych usług i stosowanych technologii,
  • Zaangażowanej – wierzącej w to, że efektywna praca pozwoli zarówno przynosić korzyści firmie, jak i rozwijać własne kompetencje i zdolności,
  • Odpowiedzialnej – dbającej o sumienne wypełnianie powierzonych zadań i rozumiejącej znaczenie swojej pracy dla całej firmy,
  • Kulturalnej – potrafiącej komunikować się z klientami i partnerami biznesowymi w taki sposób, by z przyjemnością do nas wracali.

Czego nie wymagamy, ale traktujemy jak mile widziane?

  • Doświadczenia z branżą i usługami IT – liczymy, że osoby doświadczone w naszej dziedzinie będą w stanie szybciej rozpocząć efektywną pracę na nowym stanowisku,
  • Dobrej znajomości języka angielskiego – planujemy wkrótce pozyskiwanie nowych klientów za granicą, więc znajomość języka na poziomie B2 lub wyższym może się bardzo przydać.

Co oferujemy?

  • Pracę w sympatycznym zespole, stawiającym na efektywną pracę przy użyciu nowoczesnych narzędzi i technologii, oraz dbającym o dobrą atmosferę w pracy
  • Możliwości rozwoju poprzez szkolenia oraz udział w warsztatach i konferencjach, oraz zachęcanie do wymiany doświadczeń wewnątrz zespołu,
  • Wygodne biuro,
  • Możliwość pracy częściowo zdalnej,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + czytelny system premiowy.

Aplikuj

« Powrót do ofert pracy