Wybrani klienci

Wybrani klienci
Wybrani klienci
Wybrani klienci
Wybrani klienci

Usługi

Realizujemy od A do Z wdrożenia ((OTRS)) Community Edition w działach Help Desk, IT, HR, księgowości i innych.
System ticketowy dla przedsiębiorstw różnej skali – od małych firm po sektor enterprise. Aktualizacje, integracje, modelowanie procesów biznesowych, stały support, szkolenia z ((OTRS)) Community Edition.

System Help Desk

Zautomatyzuj obsługę klienta, procesy IT, personalne, księgowe i inne. Korzystaj z gotowych, konfigurowalnych procesów w systemie ticketowym ((OTRS)) Community Edition. Miej kompletny przegląd zgłoszeń i raporty. Na każdym urządzeniu z dostępem do internetu.

Sprawdź ofertę
System Help Desk

CTI. Integracja z telefonem

Przenieś telefoniczną obsługę klienta do ((OTRS)) Community Edition. Poczuj różnicę w realizowaniu zgłoszeń dzięki takim funkcjom jak: automatyczne rozpoznawanie dzwoniącego, interaktywna obsługa dzwoniącego (IVR), rejestrowanie połączeń.

Sprawdź ofertę
CTI. Integracja z telefonem

ITSM. Zarządzanie usługami IT

Zyskaj kompletny system IT Service Desk z OTRS::ITSM. Oprzyj się na predefiniowanych procesach, zgodnych ze standardem ITIL. Korzystaj z takich funkcji jak: ewidencja sprzętu i oprogramowania (CMDB), monitoring, zarządzanie zmianą.

Sprawdź ofertę
ITSM. Zarządzanie usługami IT

Dedykowane funkcje

Masz niestandardowe wymagania? Nasi programiści stworzą i wbudują w ((OTRS)) Community Edition nowe funkcje, np.: automatyczne przydzielanie zgłoszeń do agentów, importowanie danych z innych systemów, integracje z aplikacjami mobilnymi i geolokalizacją.

Skontaktuj się
Dedykowane funkcje

Szkolenia z ((OTRS)) Community Edition

Nabierz biegłości w obsłudze ((OTRS)) Community Edition, by jeszcze lepiej pracował na Twój biznes. Zdobądź zaawansowane kompetencje konfiguracji i automatyzacji systemu, by samodzielnie wprowadzać procesy i oszczędzać czas swojego zespołu. Przeszkolimy Twoich pracowników na miejscu lub online.

Skontaktuj się
Szkolenia z ((OTRS)) Community Edition

Consulting

Planujesz wdrożenie? Pomożemy sprecyzować wymagania, opracować procesy biznesowe i dobrać technologie.
Masz już ((OTRS)) Community Edition? Zadbamy o aktualizację i konfigurację systemu, by jeszcze lepiej realizował Twoje cele biznesowe.

Skontaktuj się
Consulting

Kompetencje zespołu

10-letnie praktyczne doświadczenie z ((OTRS)) Community Edition i procesami biznesowymi, programowanie w Perlu i JavaScript, biegłość w technologiach internetowych, kompetencje trenerskie.

Mamy wszystko, by zostać Twoim partnerem od ((OTRS)) Community Edition.

Wdrożenia i customizacja ((OTRS)) Community Edition
Modelowanie procesów biznesowych
Szkolenie użytkowników ((OTRS)) Community Edition
ITIL. Dobre praktyki zarządzania usługami IT

Dlaczego my?

Twój lokalny partner od ((OTRS)) Community Edition. Od 20 lat w branży IT.
Z własnym zespołem developerów, biegłych w ((OTRS)) Community Edition i procesach biznesowych.

Myślimy biznesowo

Opracujemy procesy biznesowe w Twojej firmie i odzwierciedlimy je w systemie ((OTRS)) Community Edition. Zwiększymy efektywność kosztową działów: help desk, IT service desk, HR, księgowości.

Patrzymy całościowo

Połączymy Twój ((OTRS)) Community Edition z dowolnym oprogramowaniem: CRM, magazynem, monitoringiem, a także z serwerem e‑mail, centralą telefoniczną, social media. Zadbamy o długofalowe utrzymanie systemu i serwera.

Podchodzimy indywidualnie

Zbudujemy dedykowane rozszerzenia do ((OTRS)) Community Edition: raporty efektywności, niestandardowe procesy, ankiety. Dostosujemy system do nawet najbardziej nietypowych potrzeb Twojego biznesu.

Mamy zespół programistów

O Twoje oprogramowanie zadbają developerzy wyspecjalizowani w ((OTRS)) Community Edition, Perlu i JavaScript. Superwrażliwi na kwestie bezpieczeństwa danych, biegli w dobrych praktykach ITIL.

Kluczowe osoby

Konsultanci biznesowi, programiści Perla, instruktorzy ((OTRS)) Community Edition.
Poznaj zespół, który od 10 lat wdraża systemy Help Desk w polskich i zagranicznych firmach.

Team of OTRS Experts - Centuran Consulting - Michał Wojciechowski
Michał WojciechowskiDyrektor Zarządzający, Dyrektor ds. Technicznych

Strateg i architekt oprogramowania. Ekspert od korporacyjnych rozwiązań IT. Programista z doświadczeniem w 200 projektach.

closepopup
Team of OTRS Experts - Centuran Consulting - Jakub Opara
Jakub OparaDyrektor Finansowy

Ekspert od analityki i skomplikowanych integracji. Programista wyspecjalizowany w modelowaniu i wdrażaniu procesów biznesowych. Instruktor ((OTRS)) Community Edition.

closepopup
Team of OTRS Experts - Centuran Consulting - Bartłomiej Kłak
Bartłomiej KłakKierownik Projektu, Analityk Systemowy

Project Manager optymalizujący procesy biznesowe za pomocą ((OTRS)) Community Edition. Projektant systemów i ich customowych rozszerzeń.

closepopup
Adam Parysz
Adam ParyszDyrektor Informatyki w Wydawnictwie Bauer Sp. z o.o.

„Wydawnictwo Bauer jest właścicielem marek: „RMF”, „Interia”, „Twój Styl”, „Tele Tydzień” i wielu innych. Dzięki Centuran Consulting zautomatyzowaliśmy proces alokacji kosztów przy pomocy ((OTRS)) Community Edition. To wymagało integracji danych z systemem ERP. Centuran bezbłędnie zrozumiał nasze potrzeby i doradził w wyborze rozwiązań. Przekazał nam też szczegółową dokumentację z audytu.”

Aleksandra Pietruczuk
Aleksandra PietruczukDyrektor CUP ds. Procesów Transakcyjnych w Impel Business Solutions

„Jako pionierzy BPO wierzymy w zlecanie specjalistycznych zadań ekspertom z zewnątrz. Centuran pierwszorzędnie sprawdził się w tej roli. Pomógł nam zastąpić grupowe skrzynki email wygodnym systemem ticketowym, za pomocą którego obsługujemy obecnie 2500+ maili dziennie. Wyręczyli nas także w kastomizacji nowego systemu, dodając m.in. tysiące filtrów wiadomości."

Tomasz Ćwikliński
Tomasz ĆwiklińskiManager IT w ManpowerGroup

„Szczególnie ważnym aspektem współpracy była bardzo duża elastyczność, otwartość oraz zrozumienie naszych potrzeb. Z pełnym zaufaniem rekomendujemy Centuran Consulting jako rzetelnego partnera technologicznego.”

Adam Andrzejczyk
Adam AndrzejczykAdministrator systemów teleinformatycznych w Centrum Medyczne Enel‑Med

„Dziękujemy za Waszą proaktywność i trafne pytania. Potwierdzamy Wasze kompetencje w integrowaniu ((OTRS)) Community Edition i Active Directory. Jesteśmy zainteresowani kontynuacją współpracy.”

Darmowa konsultacja. Bez zobowiązań.

Wdrożenie systemu Help Desk, aktualizacja ((OTRS)) Community Edition, porządek w procesach biznesowych, automatyzacja pracy działu wsparcia?
Już dziś opowiedz nam, czego potrzebuje Twój biznes.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami już dzisiaj. Doradzimy, udostępnimy Ci wersję demo ((OTRS)) Community Edition, zaprezentujemy niestandardowe funkcje systemu – online lub na miejscu.

+48 22 120 18 00
Górczewska 156 lok. 32, Warszawa